منوی دسته بندی

قرارداد آموزشی و استخدامی در مکتب شریف چیست و چه مزایایی دارد؟

قرارداد استخدامی و آموزشی؛ همانطور که می دانید ورود به بوت کمپ های برنامه نویسی مکتب شریف، دارای مراحل مختلفی است . علاقه مندان به یادگیری برنامه نویسی، پس از پشت سر گذاشتن این مراحل، می توانند برای ثبت نام در بوت کمپ ها اقدام نمایند.

اما در هنگام ثبت نام، سوالات مختلفی برای متقاضیان مطرح می شود. سوالاتی که معمولا توسط تیم ثبت نام به این سوالات و ابهامات پاسخ داده خواهد شد. یکی از پر تکرارترین این سوالات، نحوه پرداخت هزینه های مربوط به بوت کمپ است. همچنین نوع قراردادی است که بین مجموعه مکتب شریف و متقاضیان، منعقد می شود برای بسیاری از افراد جای سوال دارد.

در این مقاله قصد داریم که شما را با یکی پرطرفدارترین و مقرون به صرفه ترین انواع قراردادهای آموزشی در مجموعه مکتب شریف، آشنا نماییم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آشنایی هرچه بیشتر با این نوع از قرارداد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با قرارداد “آموزشی و استخدامی”

همانگونه که گفتیم، یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین روش های پرداختی در مجموعه مکتب شریف، قرارداد آموزشی و استخدامی است. اما به چه دلیل؟

اگر شما هم از آن دسته کاروندانی هستید که تصمیم دارید این نوع قرارداد را انتخاب کنید، خوب است که بدانید، طی 7 ماه آموزش تخصصی برنامه نویسی، از خدمات مختلف خانواده بزرگ مکتب بهره مند خواهید شد.

برای مشاهده تیم متخصص مکتب شریف کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر شما، در ادامه به برخی از این خدمات اشاره کرده ایم

  •  آموزش تخصصی برنامه نویسی از صفر تا صد و عدم نیاز به شرکت در دوره های آموزشی دیگر
  • 15 ساعت آموزش در هفته زیر نظر اساتید متخصص
  • حضور منتورهای اختصاصی
  • حضور در جلسات تمرین گروهی برای تقویت مهارت کار گروهی و یادگیری هرچه بهتر مباحث آموزشی
  • حضور در جلسات مشاوره ی استخدام و رزومه نویسی
  • آمادگی برای حضور در جلسات مصاحبه شغلی
  • دریافت پیشنهادات شغلی از سوی مکتب برای ورود به بازار کار، پس از فارغ التحصیلی

نکته: در صورتی که به هر دلیلی مکتب نتواند پیشنهاد شغلی مناسبی را بعد از فارغ التحصیلی، به شما بدهد، جای هیچ نگرانی ای وجود ندارد. نیمی از هزینه ثبت نامتان را به شما بازخواهیم گرداند!

تا به اینجا با خدمات مرتبط با این نوع از قرارداد آشنا شدید. بد نیست که باهم نگاهی به روش پرداختی مربوط به آن هم داشته باشیم.

روش پرداخت در قرارداد آموزشی و استخدامی

بسیاری از متقاضیان در زمان مراجعه به مکتب، جهت ثبت نام در بوت کمپ ها، تمایل دارند که هزینه های مرتبط با دوره را به صورت نقدی پرداخت نمایند. ممکن است شما هم از همین گروه داوطلبین باشید.

توجیه این داوطلبین این است که می خواهند هزینه کمتری را برای ثبت نام پرداخت کنند. چرا که در صورت انتخاب روش اقساطی (یا اشتراک در درآمد، که در مکتب به آن ISA گفته می شود) داوطلب بایستی هزینه بیشتری را پرداخت کند.

از طرف دیگر این نوع از قرار داد، از جمله ی قراردادهای استخدامی مکتب است. یعنی مجموعه مکتب شریف متعهد می شود که در مدت زمان مشخصی پس از فارغ التحصیلیِ متقاضی، فرصت های شغلی مناسبی را به وی پیشنهاد دهد. تا او را با درآمدی مناسب راهی بازار کار کند.

برای مشاهده مجموعه هایی که فارغ التحصیلان مکتب شریف در آن ها مشغول به کار شده اند، کلیک کنید.

توجه به این نکته ضروری است که به دلیل پرداخت هزینه مناسب و همچنین برخورداری از خدمات استخدامیِ مکتب، قرارداد آموزشی و استخدامی یکی از به صرفه ترین انواع قراردادهایی است که معمولا کاروندان مکتب انتخاب می کنند.

طی این قرار داد شما بایستی در هنگام ثبت نام، هزینه شرکت در بوت کمپ را (معادل 28.200.000 تومان) به طور نقدی یا در طی 3 قسط پرداخت کنید. مکتب هم متعهد می شود که علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، پس از فارغ التحصیلی، شما را با درآمد مناسبی راهی بازار کار کند.

برای آشنایی بیشتر با روش پرداخت اقساطی در مجموعه مکتب شریف، پیشنهاد می کنیم که زمانی را به مطالعه  مقاله “روش پرداخت ISA  در مکتب شریف چه مزایایی برای شما دارد؟” اختصاص دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *