منوی دسته بندی

<چرا بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی مکتب شریف؟/>

بوت‌کمپ‌های آموزشی-استخدامی مکتب کاملا به صورت آنلاین، کارگاهی، تعاملی و پروژه‌محور برگزار میشه. فارغ‌التحصیلان این بوت‌کمپ‌ها پس از کسب مهارت‌های فنی و شغلی به تدریج وارد بازار کار خواهند شد. برای حضور در این بوت‌کمپ‌ها الزامی به تحصیل در رشته‌های دانشگاهی مرتبط با کامپیوتر نیست، اما داشتن استعداد، پشتکار فراوان و همچنین آشنایی اولیه با مبانی مرتبط ضروریه.

کلاس‌های آموزشی

22 هفته / 15 ساعت آموزشی در هفته
(روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه)

پروژه محور

ارائۀ پروژه هر دو هفته یک‌بار و اجرای پروژۀ پایانی

پشتیبانی شغلی

برگزاری کارگاه رزومه نویسی و مهارت‌های شغلی در پایان بوت‌کمپ

< تحلیل داده چیست و چرا باید اون رو یاد گرفت؟/>

تحلیل داده یا Data Analysis یکی از آن دسته مهارت هایی است که طی سال‌های اخیر طرفداران و علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است.

دلیل این امر را می توان در کاربردهای فراوان تحلیل داده برای مشاغل و حوزه های مختلف دانست. به عبارت دیگر تفاوتی ندارد که شما یک معلم هستید یا مهندس و یا پزشک. به هر حال کارکردهای تحلیل داده به کمک پایتون، به حدی زیاد است که می تواند نیازهای حرفه ای شما را در حوزه داده ها و اطلاعات، به طور کاملی برطرف نماید.

 

< مکتبی‌ها همه‌جا هستند />

“>تعدادی از شرکت های برتر که فارغ‌التحصیلان ما در آنجا کار می‌کنند

< اساتید بوت‌کمپ تحلیل‌داده />

علی‌اصغر علی‌نیا_testimonial_avatar
علی‌اصغر علی‌نیا

  • Software and Digital Transformation Consultant
  • Power BI Consultant
  • بیش از 15 سال سابقۀ فعالیت در حوزۀ تحلیل داده
     

ابوالفضل مهدی‌زاده_testimonial_avatar
ابوالفضل مهدی‌زاده

  • Senior Data Engineer at TSETMC
  • Python Instructor at Maktab Sharif
  • بیش از 10 سال تجربل در حوزۀ تحلیل داده
     

بررسی فرصت‌های شغلی بازار تحلیل داده در ایران

یکی از دلایل محبوبیت اصلی ین مهارت رو میشه در کاربردهای فراوان تحلیل داده برای مشاغل و حوزه‌های مختلف دونست. به عبارت دیگه فرقی نداره که شما یک معلم باشین یا مهندس و یا پزشک.
به هر حال کارکردهای تحلیل داده، به حدی زیاد هست که می‌تونه نیازهای حرفه‌ای شما رو در حوزۀ داده‌ها و اطلاعات، به طور کاملی برطرف کنه.

اگر اطلاعات تکمیلی‌تری رو دربارۀ این بوت‌کمپ‌های تحلیل داده مکتب نیاز دارین، گفتگوی جذاب مکتب شریف با استاد علی اصغر علی‌نیا دربارۀ بازارکار جذاب و موقعیت شغلی #تحلیلگر_داده و مسیر یادگیری این مهارت درآمدزا رو از دست ندین.

<

<سرفصل‌های بوت‌کمپ/>

Intro
ERD
SQL Basic
SQL Advanced
Advances (View, Index, Procedure, …)
TSQL
SSIS (ETL)
SSAS (CUBE)
SSRS

Into
Basics
Power Query
Visualization
Data modeling
DAX, MDX
Pivot
Dashboard

Basics (Vars, Func, Loop, …)
Data structs
Pandas
NumPy
Matplotlib

Problem-solving
Statics
KPI, Bussiness Insight
Other SQLs
Other tools (Tableau)

< نقشۀ راه ثبت‌نام در بوت‌کمپ تحلیل‌داده/>

ما فرآیندی طراحی کرده‌ایم که به ما کمک می‌کند شما، انگیزه‌ها و اهدافتان را درک کنیم. فرآیند ما با برگزاری یک مصابۀ فردی و بدون توجه به پیشینه شما، فرصت رو برای بررسی و انتخاب بهتر مسیر آموزشی در اختیار شما قرارد میده.

۱. ثبت‌نام اولیه

ابتدا در لینک زیر ثبت‌نام اولیۀ خودتون رو رایگان انجام بدین و فرم درخواست بوت‌کمپ تحلیل داده رو پر کنید

۲. چالش استعدادسنجی

برای شروع یادگیری در بوت‌کمپ‌ها، باید ذهنت آماده این کار باشه. یه استعدادسنجی ساده در ابتدای راه می‌تونه بهت نشون بده که چقدر برای برنامه‌نویس شدن آماده‌ای. برای شرکت در این چالش نیاز به هیچ پیش زمینۀ خاصی در حوزۀ برنامه‌نویسی نیست.

۳. مصاحبۀ فردی

برای شروع یادگیری در بوت‌کمپ‌ها، باید ذهنت آماده این کار باشه. یه استعدادسنجی ساده در ابتدای راه می‌تونه بهت نشون بده که چقدر برای برنامه‌نویس شدن آماده‌ای. برای شرکت در این چالش نیاز به هیچ پیش زمینۀ خاصی در حوزۀ برنامه‌نویسی نیست.

۴. پیش‌ثبت‌نام

در صورت موفقیت در چالش‌ استعدادسنجی و مصاحبۀ فردی، می‌تونی ‌ثبت‌نام نهاییت رو انجام بدی و صندلی خودت رو در بوت‌کمپ‌های مکتب شریف رزرو کنی!

<پرسش‌های متداول/>

بوت کمپ‌های تحلیل داده مکتب شریف متناسب با نیازهای کارفرماها و آگهی‌های شغلی طراحی شده که شما روبه تبدیل شدن به یک تحلیل‌گر داده حرفه‌ای برای ورود به بازار کارهدایت می‌کنه.

شما باید مهارت‌های تفکر انتقادی و حل مسئله قوی و  تجربۀ کار با ابزارهای اداری، طراحی یا برنامه‌نویسی رو داشته باشید.

اما در فرآیند پذیرش،با انجام یک مصاحبه و حب و بررسی ی مساله مرتبط مهارت‌های فنی مورد نیازتون بررسی میشه و  بر اساس نتایج‌تون، مکتب به نقطه شروع ایده آل رو براتون مشخص میکنه.

 

 

مدت زمان بوت‌کمپ‌های تحلیل داده مکتب در حدود 5.5 ماه (22 هفته) و  3 روز در هفته خواهد بود که در این زمان  بیش از 330 ساعت آموزش مفید دریافت خواهید کرد.