منوی دسته بندی
کاشف استعدادت
بـاش و فــاتـــح آیــــنده!

برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی، می‌تونی در چالش استعدادسنجی مکتب شریف، خودت، استعدادت و خلاقیتت رو خیلی ساده محک بزنی

چه چیزهایی لازمه؟

– برای شرکت در این چالش نیاز به هیچ پیش زمینۀ خاصی در حوزۀ برنامه‌نویسی نیست.

 

– لطفاً قبل از شروع مطمئن شو که 1 ساعت زمان بدون وقفه داری.

 

– پاسخ یک سؤال رو پیدا کنی، مراقب باش که هر پاسخ نادرست در نتیجۀ چالش شما تأثیر منفی خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان

– ۱۷۰۰۰+ نفر استعدادیابی شده
 

– ۱۳۵۰۰+ نفر پذیرفته شده

 

– ۱۱۳۰۰+ آقا و ۷۰۰۰+ خانم

راهنما: بعد از کلیک روی دکمۀ ثبت نام در چالش استعدادسنجی وارد پنل اصلی مکتب خواهید شد؛ و بعد از آن در گام اول ورود به بوتکمپ برنامه نویسی مکتب شریف بشید

چالش استعدادسنجی چیه و چرا به اون نیاز داریم؟

فرآیند پذیرش ما به گونه‌ای طراحی شده که بفهمد آیا علایق، مهارت‌ها و علایق شما بامطابقت دارد یا خیر. ما می‌دونیم که یک بوت‌کمپ سرمایه‌گذاری قابل توجهی از زمان، پول و انرژی است و مهمه که در بوت‌کمپ‌ها یک سفر یادگیری را آغاز کنید و انتخاب شما برای شرکت در بوت‌کمپ متناسب با سبک یادگیری، سرعت مورد نظر و مجموعه مهارت شما باشد. 

در حالی که بوت کمپ‌های مختلف ما در مورد دانش برنامه‌نویسی نیازهای متفاوتی دارند، اما هر کدام به توانایی حل مشکلات، هضم و به کارگیری اطلاعات، یادگیری مهارت های جدید و تفکر الگوریتمی نیاز دارند. به عنوان مثال، قدرت حل مسئله یک مهارت حیاتی در برنامه‌نویسی است، اما چیزی نیست که ما در طول بوت کمپ خود، زمانی که کاروندان ما در حال یادگیری بسیاری از مهارت‌ها و فن‌آوری‌های دیگر هستند، زمانی را به این آموزش اختصاص دهیم. با در نظر گرفتن همۀ این موارد، ما از همه متقاضیان ‌می‌خواهیم که دو چالش ارزیابی پذیرش اولیه را برای کمک به تعیین تناسب کلی برنامه و آزمون مهارت‌های حل مسئله و سایر پیش نیازهای اساسی انجام دهند.


چرا به استعدادسنجی نیاز داریم؟

استعدادسنجی یک آزمون استعداد اثبات شده و دارای اعتبار علمیه که توانایی شناختی و مهارت حل مسالۀ افراد رو اندازه‌گیری می‌کنه. سبک‌های مختلفی از این چالش بیش از 5 میلیون بار  جهان اجرا شده است و مورد اعتماد شرکت‌ها، مدیران استخدام، مربیان و بسیاری دیگر است. این چالش در مکتب نیز بیش از 20 هزار بار اجرا شده است!ما نیز این چالش رو  انتخاب کردیم که  به ما کمک می‌کند تا به شما به روشی منحصر به فرد بیاموزیم که  انتخاب یک شغل جدید لزوما به مشاغل یا سطح تحصیلات قبلی وابسته نیست!تحقیقات نشون میده که این چالش‌ها یکی از دقیق‌ترین پیش‌بینی‌کننده‌های موفقیت شغلی نیز می‌تواند باشد: دو برابر پیش‌بینی‌کننده‌تر از مصاحبه‌های شغلی، سه برابر پیش‌بینی‌کننده‌تر از تجربه، و چهار برابر پیش‌بینی‌کننده‌تر از سطح تحصیلات!همانطور که در بالا ذکر شد، مهم نیست که به کدام یک از برنامه های ما علاقه دارید، مهارت هایی مانند حل مسئله، تفکر انتقادی، و توانایی یادگیری و به کارگیری دانش جدید برای موفقیت شما ضروریه و این استعدادسنجی به ما کمک می کنه تا برای انتخاب بوت‌کمپ‌ها به شما کمک کنیم.