منوی دسته بندی

“صدمین” بوت کمپ برنامه نویسی مکتب شریف برگزار می شود

به پشتوانه تلاش های همیشگی خانواده مکتب شریف و در سایه همراهی و اعتماد چندین ساله ی علاقه مندان به برنامه نویسی، صدمین بوت کمپ برنامه نویسی مکتب شریف برگزار می شود.

بوت کمپ های برنامه نویسی مکتب شریف که تلاشی بر پایه دانش تخصصیِ برنامه نویسی برای آموزش مهارت برنامه نویسی به علاقه مندان این حوزه به شمار می رود، در سال های اخیر به عنوان یکی از معتبرترین دوره های آموزشی در این عرصه به شمار آمده و علاوه بر آماده سازی داوطلبان در طی مدت زمان کوتاهی (نسبت به آموزش های رایج و آکادمیک)، آن ها را برای ورود به بازار کار، شروع به فعالیت حرفه ای و کسب درآمد نیز آماده می کند.

شایان ذکر است که حضور جوانان علاقه مند به برنامه نویسی از سرتاسر کشور و همچنین از سایر کشورهای دنیا، خود مهر تاییدی بر کیفیت و رعایت استانداردهای آموزشی در این مجموعه به شمار می رود.

از جمله ویژگی های برجسته و متمایز این بوت کمپ ها می توان به استفاده از متدهای نوین آموزشی (یادگیری معکوس)، برگزاری پیش دوره های آموزشی آنلاین، آفلاین (ویدیوی آموزشی) و حضوری جهت حضور داوطلبان در چالش ارزیابی عملی، بهره گیری از اساتید جوان و مجرب، ارائه مشاوره های تخصصی منظم، آماده سازی داوطلبین برای حضور در جلسات مصاحبه شغلی، ترسیم نقشه راه برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی، تقویت مهارت حضور در فعالیت های تیمی و کارهای گروهی و … اشاره نمود.

اینک و پس از گذشت نزدیک به 7 سال، مجموعه مکتب شریف با کارنامه ای درخشان در آموزش بیش از 2000 داوطلب و استعداد یابی از بالغ بر 24 هزار شرکت کننده، در شرف برگزاری صدمین بوت کمپ برنامه نویسی قرار داشته و بر آن است که با تربیت گروهی دیگر از برنامه نویسیان جوان و متخصص، زمینه ای برای اشتغال مناسب جوانان ایرانی در هر کجای دنیا فراهم آورد.

گفتنیست علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از زمان بندی، شرایط و همچنین نحوه ثبت نام در بوت کمپ ها،  می توانند با مرکز آموزش مکتب شریف به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۷۲۲۵ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *