منوی دسته بندی

با این ترفندها از برنامه نویسی درآمد دلاری کسب کنید

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به فکر کسب برنامه نویسی درآمد دلاری هستید حتما این مقاله را بخوانید، چرا که قصد داریم ترفندهای جذابی را برای به دست آوردن درآمد دلاری از حرفه ی برنامه نویسی با شما در میان بگذاریم.

قبل از این که سراغ اصل مطلب برویم برای روشن تر شدن موضوع در درجه ی اول به این سوال پاسخ دهید که آیا تصمیمی برای توسعه مهارت های برنامه نویسی خودتان دارید یا نه؟

ممکن است که قبلا برای این موضوع وقت و زمان کافی را گذاشته باشید اما هنوز به نحو مطلوبی از آن استفاده نکرده اید، اگر چنین است باید به شما بگوییم که وقت آن رسیده که از مهارت هایتان به بهترین و جذاب ترین روش های ممکن استفاده کنید.

نکاتی که در ادامه برایتان توضیح می دهیم، تماما روش هایی هستند که از شما یک برنامه نویس برون مرزی با درآمد دلاری می سازد، بدون این که نیاز باشد از خانه و شهر خود تکان بخورید.

پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

یک فریلنسر آنلاین باشید

کارهای فریلنسری گاها خسته کننده هستند، ممکن است پیشنهادات خوبی از کارفرمایان دریافت نکنید یا این که حجم کارها بسیار زیاد و زمان بر باشد اما به طورحتم اگر همیشه آنلاین باشید می توانید پیشنهادات بهتری را جذب کنید.

فریلنسرهای آنلاین مانند یک مرکز خدمات دهی 24 ساعته هستند که طبیعتا مخاطبان بیشتری خواهند داشت.

پس شما هم با پاسخگویی به موقع و سریع در پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی مختلف ثابت کنید که یک فریلنسر آنلاین هستید و هیچ فرصت طلایی ای را از دست نمی دهید.

برای این کار نیازی نیست که همیشه به جای کار کردن در این فضاها حضور داشته باشید، با روشن کردن نوتیفیکیشن های هر برنامه ای می توانید بهترین پاسخگویی را در کمترین زمان ممکن داشته باشید.

مطالب مرتبط: درآمد برنامه نویسی چقدر است؟

شبکه ی ارتباطات خود را در حوزه برنامه نویسی گسترده کنید

درست است که شما به عنوان یک برنامه نویس فرصت زیادی برای حضور در شبکه های اجتماعی ندارید، اما برای کسب درآمد دلاری لازم است که ساعتی از برنامه های روزانه تان را با ارتباط گیری با سایر برنامه نویسان و شرکت ها و مجموعه های واقع در خارج از کشور معطوف کنید.

تنها در این صورت است که می توانید شانس خود را برای جذب موقعیت های شغلی در خارج از کشور و کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی بالا ببرید.

زبان انگلیسی خود را روز به روز بهتر کنید

چه بپذیرید و چه نه، این یک واقعیت است! شما برای تقویت ارتباطات خارجی خود و کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی بدون چون و چرا به تسلط در زبان انگلیسی نیاز دارید.

درست است که تمامی برنامه نویسان بایستی آشنایی خوبی با این زبان داشته باشند اما زمانی که شما هدفی مثل گسترش دایره ی ارتباطتان را هم دنبال می کنید نیازمند آمادگی بیشتری در زبان انگلیسی هستید.

در رویدادهای بین المللی برنامه نویسی شرکت کنید

رویدادهایی نظیر مسابقات، همایش ها، دوره های آموزشی و … می تواند شما را به مجموعه ای بزرگ از برنامه نویسان داخلی و خارجی و همچنین شرکت ها و مجموعه های معتبر در این حوزه معرفی نماید.

بنابراین می توانید هم توانایی های خود را به چالش بکشید و هم معرفی شایسته و مناسبی از خودتان ارائه دهید تا سایرین را با سطح مهارت و توانایی های خود آشنا سازید.

از برنامه نویسی برای تولید محتواهای آموزشی درست کنید

در دنیای دیجیتالی امروز که آموزش های آنلاین جایگاه ویژه ای نزد کاربران فضای مجازی پیدا کرده است، تولید محتواهای آموزشی و انتشار آن ها می تواند نقش بسزایی در معرفی هر چه بهتر شما داشته باشد.

شما می توانید در هر حوزه ای که از مهارت کافی برخوردار هستید، محتوای آموزشی کاربردی تولید کنید و با انتشار آن در پلتفرم های نظیر یوتیوب هم کسب درآمد کنید و هم خودتان را به مجموعه ی عظیمی از مخاطبان خارج از کشور معرفی کنید

مطالب مرتبط: ثروتمندترین برنامه نویسان جدید رابشناسید

از فروش قالب وب سایت غافل نشوید

قالب های با کیفیت، کاربردی و جذابی که برای وب سایت ها تهیه می شوند همیشه مشتریان مخصوص به خود را در سرتاسر جهان دارند.

شما هم می توانید با ساخت بهترین قالب های وب سایت، آن ها را در وب سایت های مختلف به فروش برسانید.

شاید برایتان دانستن این نکته هم جذاب باشد که قیمت معمول قالب های وب سایت از 1000 دلار تا 1 میلیون دلار در نوسان است.

برخی از وب سایت هایی که می توانید قالب وب سایت را در آن به فروش برسانید و درآمد دلاری کسب کنید عبارتند از:

  • Theme Forest
  • Templatic
  • BuyStockDesign
  • Template Monster

کسب درآمد دلاری از حرفه برنامه نویسی یکی از اتفاقاتیست که بسیاری از برنامه نویسان، این روزها در سرتاسر جهان در حال تجربه ی آن هستند.

برای کسب درآمد دلاری در برنامه نویسی، فرقی نمی کند که شما در ایران زندگی می کنید یا انگلیس، فقط کافیست با بهره گیری از توانمندی های خود بتوانید مهارت هایتان را به جامعه بزرگی از مخاطبین معرفی کرده و موقعیت های شغلی مناسبی را برای خودتان فراهم کنید.

داشتن تفکر تحلیلی، استفاده از فرصت های طلایی و شناخت هرچه بهتر حرفه ی برنامه نویسی در سرتاسر دنیا، عواملی هستند که می توانند شما را در این مسیر یاری کرده و به درآمد مورد نظرتان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *