منوی دسته بندی

قرارداد آموزشی در مکتب شریف چیست و چه مزایایی دارد؟

قرارداد آموزشی ؛ در مورد انواع قراردادهای آموزشی در مجموعه مکتب شریف، طی چند مقاله ی گذشته، توضیحاتی را برای شما ارائه کرده ایم. اکنون تصمیم داریم در این مقاله، راجع به ساده ترین و اولیه ترین نوع قرارداد آموزشی برای شرکت در بوت کمپ های برنامه نویسی مکتب شریف، اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

بنابراین اگر هنوز نتوانسته اید بین انواع مختلف قراردادها و روش های پرداختی، گزینه ی مناسبی را برای خودتان پیدا کنید، احتمالا خواندن این مطلب می تواند در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند.

منظور از قرارداد آموزشی چیست؟

همانطور که می دانید هدف بسیاری از شرکت کنندگان در بوت کمپ های برنامه نویسی مکتب شریف، یادگیری برنامه نویسی و پس از آن ورود به بازار کار است. اما در این میان برخی ها هم صرفا به قصد ورود به بازار کار وارد بوت کمپ ها نمی شوند. این گروه از افراد معمولا آشنایی اولیه با برنامه نویسی داشته و به نحوی درحال فعالیت حرفه ای هستند.

بنابراین تنها با هدف به روز کردن اطلاعاتشان وارد بوت کمپ ها می شوند. گروهی دیگر هم وجود دارند که هنوز وارد بازار کار نشده اند. اما ترجیح می دهند ابتدا با برنامه نویسی حرفه ای آشنا شوند، سپس در مورد ورود یا عدم ورود به بازار کارِ این مهارت تصمیم بگیرند.

برای این دو گروه از متقاضیان، قرارداد آموزشی مکتب شریف بهترین گزینه است.

قرارداد آموزشی مکتب شامل چه خدماتی می شود؟

بر اساس این نوع از قرارداد آموزشی، کاروندان طی 7 ماه از خدمات زیر بهره مند می شوند:

  •  آموزش تخصصی برنامه نویسی از صفر تا صد و عدم نیاز به شرکت در دوره های آموزشی دیگر
  • ۱۵ ساعت آموزش در هفته زیر نظر اساتید متخصص
  • حضور منتورهای اختصاصی
  • حضور در جلسات تمرین گروهی برای تقویت مهارت کار گروهی و یادگیری هرچه بهتر مباحث آموزشی

در واقع طی این قرارداد کاروندان با پرداخت حداقل هزینه به صورت نقدی ( معادل  24.900.000 تومان ) می توانند از خدمات ذکر شده  استفاده نمایند.

توجه به این نکته ضروری است که مجموعه مکتب شریف، در این نوع از قرارداد، مسئولیتی در قبال اشتغال کاروندان ندارد. بنابراین اگر شما هم از آن  دسته متقاضیانی هستید که می خواهید حتما بعد از فارغ التحصیلی از بوت کمپ، وارد بازار کار برنامه نویسی شوید، این قرارداد نمی تواند برای شما مناسب باشد.

برای آشنایی بیشتر با سایر روش های پرداخت در مجموعه مکتب شریف، پیشنهاد می کنیم که زمانی را به مطالعه  مقالات “روش پرداخت ISA  در مکتب شریف چه مزایایی برای شما دارد؟”  و قرارداد آموزشی و استخدامی در مکتب شریف چیست و چه مزایایی دارد؟ اختصاص دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *