منوی دسته بندی

مدل‌های پرداخت در بوت‌کمپ‌های مکتب شریف

مکتب شریف برای همراهی هرچه بیشتر با کاروندان بوت‌کمپ‌هاش، سه روش متفاوت برای پرداخت هزینه‌های بوت‌کمپ در نظر گرفته تا هر فرد متناسب با شرایط خودش بهترین گزینه رو انتخاب کنه:

(برای آشنایی با بوت‌کمپ میتونین مقالۀ بوت‌کمپ برنامه‌نویسی را بهتر بشناسیم یا بوت کمپ برنامه‌نویسی با محیط‌ دانشگاهی چه تفاوت‌هایی دارد؟ را مطالعه کنید)

  1. پرداخت مطابق مدل ISA (موافقت‌نامه اشتراک درآمد)
  2. پرداخت نقدی (با درنظرگرفتن شرایط استخدام)
  3. پرداخت نقدی (بدون تقاضای فرد برای استخدام)

1. پرداخت مطابق مدل ISA

کلمه ISA (آیسا) از سر واژه های Income Share Agreement ساخته شده که به معنی موافقت نامه اشتراک درآمده. مدلی که به خیلی از جوون‌های جویای مهارت کمک می‌کنه تا موانع مالی‌شون رو تا روز‌های کسب درآمد عقب بندازن. اون‌ها از این طریق می‌تونن از فرصت بزرگ کسب مهارت در سنین جوانی شون استفاده کنن. این مدل یک مزیت بزرگ محسوب میشه و بزرگ‌ترین مؤسسات آموزشی در سراسر دنیا، به ویژه بوت‌کمپ‌های برنامه نویسی از این مدل استفاده می کنن . چرا که این روش بهترین فرصت آموزشی رو برای دانشجویان ایجاد میکنه.

اصلی‌ترین مدل پرداختی در مکتب، درست مثل بوت‌کمپ‌های پیش‌گام دنیا مدل  ISA (آیسا)ست. مزیت اصلی این مدل، اینه که بیشتر هزینه‌های آموزش بعد از استخدام متقاضی دریافت میشه . این نشون دهندۀ اطمینان مکتب به کیفیت بوت کمپ‌هاش و فرایند استخدامه.

بر اساس این مدل متقاضی بخشی از هزینه رو بعد از موفقیت در ارزیابی‌های ابتدایی پرداخت می‌کنه. دوره آموزشی رو به سرانجام می‌رسونه و در انتها بعد از استخدام، باقی‌ماندۀ هزینه رو از حقوق شرکتی که در اون استخدام شده در قالب درصدی از درآمد خودش و به‌صورت اقساط در مدت مشخصی پرداخت می‌کنه.

در صورتی هم که در مدت‌زمان تعیین شده مطابق برنامهٔ مکتب استخدام نشه، نیازی نیست در انتها هزینه‌ای بپردازه!

برای آشنایی بیشتر با این مدل پرداخت می‌تونین کلیپ زیر رو با دقت ملاحظه کنید:

2. نقدی (با درنظرگرفتن شرایط استخدام)

این مدل برای افرادی مناسبه که می‌خوان مکتب برای استخدام شدن کمک‌شون کنه اما تمایل دارند بعد از موفقیت در ارزیابی‌های مقدماتی، هزینه رو یکجا پرداخت کنند. این دسته از افراد هم در صورتی‌ که در مدت‌زمان تعیین شده مطابق برنامهٔ مکتب استخدام نشن، نیمی از هزینۀ پرداختی‌شون عودت داده میشه.

3. نقدی (بدون تقاضای فرد برای استخدام)

هزینۀ این پلن نسبت به مدل قبلی کمتره چون مکتب استخدام این افراد رو پیگیری نمی‌کنه. این پلن مناسب افرادی هست که خودشون از قبل مشغول به کار هستند و برای مهارت‌افزایی بوت‌کمپ مکتب رو انتخاب کردند. یا به هر دلیل دیگه‌ای تمایلی به استفاده از کمک‌های مکتب برای استخدام ندارند.

البته لازم به ذکره که در هر سه پلن مطابق با ارزیابی‌هایی که در مراحل ابتدایی ثبت‌نام از افراد صورت می‌گیره تسهیلاتی در قالب تخفیف برای افراد در نظر گرفته میشه.


اگر سؤالی در زمینه مدل‌های پرداخت هزینه دارید، در قسمت کامنت‌ها می‌تونین بپرسید. همچنین می‌تونین با مکتب تماس گرفته تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *